A dia d’avui hi ha sectors on el disseny no està prou explotat o té una presència pràcticament nul·la. Són casos als quals cal fer-hi especial atenció: marcar una diferència pot ser una veritable oportunitat de negoci amb resultats mesurables en un curt període de temps. Per què?:

  • Un disseny adequat en un entorn competitiu “descuidat” es torna automàticament molt més memorable, més fàcil de recordar per possibles clients, inversors, consumidors, etc.
  • De manera instantània atorga a la marca / producte una major fiabilitat.
  • El disseny obliga a donar un ordre intern que ajuda a detectar incoherències i contribueix a agilitzar certs processos, per exemple, en dissenyar un catàleg en línia, no només creem formes estandarditzades i ordenades de classificar els productes que permeten fàcils comparatives, sinó que també agilitzem la manera com podem accedir als productes.
  • Un bon disseny té a més la capacitat de dotar al personal d’una empresa de més confiança, aconsegueix que els empleats mateixos es creguin” més el producte o servei que ofereixen. Els comercials, per exemple, se senten molt més segurs a l’hora d’anar a vendre si el material que porten (des de la targeta de visita al catàleg) està ben dissenyat. Això pot suposar una gran diferència.

Comparteix-nos!